.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل پدر در مقابل كودك ۱۱ ساله
قتل پدر در مقابل كودك ۱۱ ساله

پليس آگاهى نوشهر در تعقيب قاتل فرارى است كه با اسلحه شكارى مرد جوانى را به قتل رسانده است. روز حادثه جنايتكار فرارى مقابل چشمان وحشتزده كودك ۱۱ ساله، پدر او را به قتل رساند.
خليلى بازپرس دادگاه منطقه كجور مازندران در اين باره به خبرنگار ما گفت: ساعت ۸ صبح روز ۱۵ خرداد، متهم فرارى به نام زين العابدين نورى نسب با سلاح شكارى به سراغ مرد ۳۵ ساله اى به نام مهدى كه با پسر بچه اش مشغول گله دارى بودند، رفت.
او پس از مشاجره، چوپان جوان را با شليك گلوله اى مقابل چشمان فرزندش به قتل رساند. گروهى از كشاورزان و شاهدان عينى كه در مزرعه سرگرم كار بودند با شنيدن صداى شليك گلوله به محل حادثه رفتند كه ناگهان مرد مسلح را در حال فرار ديدند. آنها به تعقيب او پرداختند، اما موفق به دستگيرى اش نشدند.
از سوى ديگر پيكر نيمه جان مرد چوپان به بيمارستان منتقل شد. اما تلاش پزشكان براى نجات وى از مرگ بى نتيجه ماند. بازرس پرونده درباره انگيزه قتل مرد جوان گفت: برخلاف برخى شايعات مطرح شده، هنوز انگيزه اين جنايت معلوم نيست.
اما مستندات پرونده نشان مى دهد، متهم فرارى با مقتول آشنايى داشته كه مرتكب اين جنايت شده است. ضمناً از پسر خردسال مقتول و شاهدان عينى درباره اين حادثه بازجويى شده است اما با اين وجود در حال حاضر انگيزه قتل چوپان جوان در هاله اى از ابهام است كه با دستگير شدن متهم فرارى گره كور اين معماى جنايى گشوده خواهد شد.
خليلى بازپرس پرونده با صدور مجوز قضايى براى روزنامه ايران، خواست عكس متهم فرارى براى شناسايى ودستگيرى بدون پوشاندن چهره چاپ شود . ضمناً از افرادى كه از محل اختفاى متهم اطلاعى دارند، خواست موضوع را با شماره ۰۹۱۳۲۳۲۲۷۲ به مأموران آگاهى شهرستان نوشهر و يا پليس ۱۱۰ اطلاع دهند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.